Havaların ısınması ile birlikte vatandaşlar parklara akın ediyor. Parklar ziyaretçilerine dinlenmeleri, yürüyüş yapmaları, temiz hava almaları, yeşille buluşmaları ve çocuklarını sosyalleştirmenin fırsatlarını sunuyor. Betonlaşmanın yoğun olduğu şehir hayatından ve günlük yaşamın yoğun temposundan uzaklaşıp doğayla iç içe huzurlu zaman geçirmek isteyen vatandaşların rotası Gaziantep’in parkları oldu