BAŞKAN YILMAZ, KUZEYŞEHİR’DE VATANDAŞLARLA BULUŞTU

BAŞKAN YILMAZ, KUZEYŞEHİR’DE VATANDAŞLARLA BULUŞTU

ABONE OL
23 Haziran 2026 16:47
BAŞKAN YILMAZ, KUZEYŞEHİR’DE VATANDAŞLARLA BULUŞTU
0

BEĞENDİM

ABONE OL

Şehitkamil Belediye Başkanı Umut Yılmaz, “Vatandaş Soruyor Başkan Cevaplıyor” programı
kapsamında Kuzeyşehir Mahallesi sakinleriyle bir araya gelerek bölgenin sorunlarını,
taleplerini ve beklentilerini dinledi. Yoğun katılımla gerçekleşen buluşmada vatandaşlarla
birebir görüşen Başkan Yılmaz, devam eden çalışmalar hakkında bilgi verirken, hayata
geçirilmesi planlanan yeni projeleri de paylaştı.
Kuzeyşehir Pazar Yeri’nde düzenlenen programa, AK Parti Gaziantep İl Başkanı Fatih
Muhaddis Fedaioğlu, İlçe Başkanı İsmail Güler, kadın ve gençlik kolları temsilcileri, belediye
başkan yardımcıları ve birim yöneticileri ile Karacaören, Kuzeyşehir, Yalangoz, Erikli,
Dündarlı, Karacaburç ve Koçlu mahalle muhtarları da katıldı. Program boyunca mahalle
sakinlerinin sorunları tek tek dinlenirken, çözüm odaklı istişareler gerçekleştirildi.
AİDAT SORUNU ÇÖZÜLÜYOR
Toplantıda vatandaşlara kulak veren Yılmaz, belediyeciliğin temelinde vatandaşla doğrudan
temas kurmanın yattığını belirterek, mahalle mahalle gezerek halkın taleplerini dinlemeye
devam ettiklerini söyledi. Şehitkamil’in her noktasında olduğu gibi Kuzeyşehir’de de uzun
yıllardır çözüm bekleyen meseleleri masaya yatırdıklarını ifade eden Yılmaz, özellikle
bölgenin kronik hale gelen aidat sorununun çözümü için önemli bir adım attıklarını vurguladı.
Yılmaz, “Kuzeyşehir’in yıllardır süregelen ve vatandaşlarımızın en çok şikayet ettiği aidat
sorununu inşallah çözüme kavuşturuyoruz. Hukuk müşavirliği ekiplerimiz 10 gün boyunca
Kuzeyşehir’de olacak. Burada gerekli imzaları toplayarak hukuki süreci tamamlayacağız. Bu
mesele artık kangren haline gelmişti. Vatandaşımızın yükünü hafifletmek ve kalıcı çözüm
üretmek için kararlıyız” dedi.
KUZEYŞEHİR DAHA MODERN OLACAK
Sadece mevcut sorunların çözümüyle sınırlı kalmayacaklarını belirten Yılmaz, Kuzeyşehir’in
gelişimi için önemli yatırımların da yolda olduğunu söyledi. Bölgeye kazandırılacak spor
kompleksleri, sosyal tesisler ve yaşam alanlarıyla Kuzeyşehir’in daha modern ve daha
yaşanabilir bir mahalle haline geleceğini ifade eden Yılmaz, “Kuzeyşehir bizim için çok
kıymetli. Burada yaşayan vatandaşlarımızın sosyal yaşamını güçlendirecek, gençlerimize ve
kadınlarımıza yeni alanlar açacak projeler üzerinde çalışıyoruz. Spor komplekslerinden sosyal
tesislere kadar birçok yeni yatırımımızla Kuzeyşehir’in çehresini değiştireceğiz” diye
konuştu.
KUZEYŞEHİR DAHA DA GÜZELLEŞECEK

AK Parti İl Başkanı Fatih Muhaddis Fedaioğlu da Başkan Yılmaz’ın Gaziantep’i karış karış
gezerek, hayta geçirdiği projelerle kente değer kazandığını söyledi. Fedaioğlu, “Şehitkamil
Belediye Başkanımız Sayın Umut Yılmaz ve ekibine bu ve benzeri saha çalışmalarında artan
başarılar dilerim. Her zaman ilçe sakinlerimizin talimatları için; başımızın üzerinde yerleri
vardır. Kuzeyşehir büyüyor; Allah’ın izni ile daha da güzelleşecek” dedi
BAŞKAN YILMAZ’A TEŞEKKÜR
Mahalle sakinleri ise düzenlenen buluşmadan memnuniyet duyduklarını ifade ederek,
sorunlarını doğrudan Başkan Yılmaz’a iletme fırsatı bulduklarını söyledi. Vatandaşlar,
özellikle aidat sorununun çözümü noktasında atılan adımın bölge için büyük önem taşıdığını
dile getirdi.

En az 10 karakter gerekli


HIZLI YORUM YAP