Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin, eğitim-öğretim yılının sona ermesiyle birlikte sosyal medya hesaplarından anlamlı bir mesaj yayımladı. Öğrencilerin, velilerin ve öğretmenlerin karne heyecanını paylaşan Şahin, Gaziantep genelinde yaz boyunca çocukları hem eğlendirecek hem de eğitecek ücretsiz yaz okullarının kapılarını açtıklarını duyurdu.
Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin, eğitim-öğretim yılının sona ermesiyle birlikte sosyal medya hesaplarından anlamlı bir mesaj yayımladı. Öğrencilerin, velilerin ve öğretmenlerin karne heyecanını paylaşan Şahin, Gaziantep genelinde yaz boyunca çocukları hem eğlendirecek hem de eğitecek ücretsiz yaz okullarının kapılarını açtıklarını duyurdu.
Mesajına öğrencilere ve ailelere seslenerek başlayan Başkan Fatma Şahin, bir yılın yorgunluğunu geride bırakan eğitim camiasını tebrik etti. Şahin, paylaşımında şu ifadelere yer verdi:
“Kıymetli evlatlarım, değerli ailelerimiz; Bugün karne günü. Bir eğitim yılını başarıyla tamamlayan tüm öğrencilerimizi, ailelerimizi ve öğretmenlerimizi gönülden tebrik ediyorum. Şimdi dinlenme, eğlenme ve yeni şeyler öğrenme zamanı.”
Yaz tatilinde de çocukların gelişimini desteklemeye devam edeceklerini belirten Şahin, spor, sanat, bilim ve teknoloji gibi birçok farklı alanda ücretsiz kurslar düzenleneceğini belirtti. Gaziantep Büyükşehir Belediyesi bünyesinde açılacak yaz okullarının çocukları beklediğini vurgulayan Şahin, ailelerin ve öğrencilerin tercih edecekleri eğitim programlarına yazokulu.gaziantep.bel.tr internet adresi üzerinden kolayca ulaşabileceklerini kaydetti.
Başkan Şahin, mesajını tüm öğrencilere sağlıklı, mutlu ve verimli bir yaz tatili dileyerek sonlandırdı.
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.