Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin, yapımında sona gelinen Emekliler Lokali’ne yaptığı ziyarette, Gazi şehirde ilçelerde bulunacak 7 yeni emekli lokalinin müjdesini verdi.
Gaziantep Büyükşehir Belediyesi’nin inşaatını tamamladığı Emekliler Lokali’nin açılışı için geri sayım başladı. Son hazırlıkları yerinde inceleyen Başkan Fatma Şahin, lokalde emekliler için hazırlanan çalışmaları anlattı.
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.