Gaziantep’te 2025-2026 eğitim-Öğretim Yılının son gününde şok bir olay yaşandı. Şehitkamil İlçesinde bulunan Şehit Ali Polat Anadolu Lisesi’nde eğitim gören iki öğrenci arasında kavga çıktı. Yaşanan olayda iddiaya göre 12.sınıf öğrencisi genç, 10.sınıf öğrencisini bıçakladı.
Gaziantep şok bir olay ile sarsıldı. 2025-2026 eğitim-Öğretim Yılının son gününde iddiaya göre iki öğrencinin kavgası kanlı bitti. Edinilen bilgilere göre, Şehit Ali Polat Anadolu Lisesi’nde eğitim gören iki öğrenci arasında kavga çıktı.
HASTANEYE KALDIRILDI
Karne töreni sonrası Vadi Park’ta yaşanan kavgada iddiaya göre 12.sınıf öğrencisi genç, 10.sınıf öğrencisi Çağlar Gönülalan’ı (16) bıçakla yaraladı. Olayın ardından bölgeye ambulans ve polis ekipleri sevk edildi. İhbar üzerine gelen ekipler yaralı öğrenciyi ambulansla Şahinbey Uygulama ve Araştırma Hastanesi’ne kaldırdı.
ÖĞRENCİ AMELİYATA ALINDI
Durumu ağır olduğu öğrenilen öğrencinin yoğun bakım servisinde tedavisinin sürdüğü öğrenildi.
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.