Gaziantep Üniversitesi (GAÜN) Turizm Fakültesi’nin 2025–2026 Eğitim ve Öğretim
Yılı Mezuniyet Töreni, Gaziantep Üniversitesi Atatürk Kültür Sahnesi’nde
gerçekleştirildi.
Törenin açılış konuşmasını yapan GAÜN Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Fahrettin
Göğüş, mezun öğrencileri tebrik ederek, gastronomi alanında başarının disiplinli
çalışma, öğrenmeye açık olma ve sürekli gelişim anlayışıyla mümkün olduğunu
belirtti. Prof. Dr. Göğüş, mezunları tebrik ederek meslek yaşamlarında başarılar
diledi.
Programda konuşan Gastronomi ve Mutfak Sanatları Bölüm Başkanı Prof. Dr. Atınç
Olcay ise bölüm olarak 12. dönem mezunlarını vermenin gururunu yaşadıklarını ifade
etti. Elde edilen başarının öğrenciler, akademisyenler ve ailelerin ortak emeğinin
sonucu olduğunu vurgulayan Olcay, mezunlara kariyer hayatlarında başarı
temennisinde bulundu.
Törende fakülte birincisi Hayrunisa Çelik de mezunlar adına bir konuşma yaptı. Çelik,
eğitim hayatı boyunca kendilerine destek olan akademisyenlere, ailesine ve
arkadaşlarına teşekkür ederek, mezuniyet sevincini katılımcılarla paylaştı.
Konuşmaların ardından mezun öğrencilere belgeleri takdim edildi. Tören, mezunların
keplerini havaya fırlatması ve toplu hatıra fotoğrafı çekimiyle sona erdi.
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.